Cum poate suna o felicitare la ziua ta de nashtere

cum poate suna o feliocitare de la multi ani, banal, urare de baini, sanaate masina iubire, succes in toate, dar cu poate suna o felicitare din partea unui frate, din partea unei mame sau din partea unei surori, eu am ramas ravasit de cuvintele ei, vedeti si doi si dati/va cu parerea despre @El special one@ care mia scris aceste randuri: detossssssss te-as fi sunat cu drag!!! insa crede-ma am baut in cinstea ta in seara asta! esti unicul si scumpul meu frate, ma mandresc cu tine si te iubesc enorm!!!
nu se rezuma totul la sunat; tu esti in sufletul si gandul meu mereu!
esti toot ce am mai scump pe lume, tu si mama! esti parte din mine. din existenta mea!
eu iti urez ca anul care s-a adaugat in calendarul tau si te-a facut mai matur sa iti aduca intelepciune si rabdare!
nimic in viata nu se da usor, oamenilor ca noi bratan li se da totul de 2 ori mai greu! insa noi, detka suntem inzestrati cu intelect si mandrie, ceea ce nu toti vor cunoaste indiferent de facultatile vietii.
Noi suntem oameni simpli si iubitori, ssuntem veniti pe pamant pentru a le arata altora ce inseamna iubire de sine si de cei din jur, suntem trimisii lui Dumnezeu pentru a deschide inime si suflete, pentru a arata ca nu exista nimic mai scump si mai valoros in lume decat dragostea de aproapele tau.

Bratan, sange din sangele meu, tu esti tot ce mi-as fi putut dori mai mult de la viata, esti bucatica din mine si partea mea buna, esti acea baza a existentei mele care ma face sa fiu mai buna si mai iubitoare cu cei din jur.

Multumesc lui Dumnezeu ca te am si te voi avea mereu aprape, indiferent de distanta si de greutati eu voi fi acolo pentru tine, iar tu pentru mine!

Te iubesc enorm! si tot ce imi doresc mai mult de la viata, este sa te am aproape atatea zile cat voi fi pe acest pamant! atatea zile cat sa imi vad nepotii crescand si sa bem pentru vietile noaste scurte, zic eu ... IMPREUNA!

ai grija de tine! pentru mine si maman, sunt o sora de kkt ca nu am sunat... insa cred eu sincer ca ceea ce am scris mai sus sterge orice frustrare vizavi acel apel piedut!


Love you bro,
Your beloved sister,
Cristina
Today
bai rautate
cand soarele apune
si tot ce ai in gand se-aseaza
pe raze si pe luna
un singur gand tresare,
o viata scurta avem
o inima si-un gand
o simpla alinare
o vorba si-un rand...
totul din jur dispare,
ramanem doar noi doi
un frate si o sora
un suflet pentru doi
iubirea se masoara,
alinte-mi al meu rand
cu existenta pura
si cu al tau alint!
Desi durere-ai mare
si drumul lung apare
Doar tu iubite frate,
esti tot ce am mai scump pe acest pamanat!

Comments

Popular Posts