Ianuarie 2017 si in strop din Luna urmatoare

Anul 2017 a inceput interesant. Am batt un pic drumurile de munte, am facut o baie pe o plaja Magnificat din Oceanul Indian, am tras un fum si o doza serioasa de paranoia, am  facut cateva pose si filmulete iar cand anul nou sa soseasca am dat peste cap cateva cincizeacuri am schimbat cateva sarutari cu Roxanne si Mihail-Alexandru dupa care am urmarit meciul Liverpool Man City asa ca un fel de afterparty introduced-o noapte frumoase cu ritmuri latino in fun ad, oceanul inaintea noastra cat o galaxie necuprinsa si cateva focuri de artificii ici colo stinghere rosietice si adiind a pace si bucurie de noul an aboard pravalit peste calendar si pendulul ceasornicului.
O zi petrecuta in aeroport asteptand zborul urmate de altele imbarcand oaspeti, fac and check-in si mai mereu vu ochiul la acelasi pendul cand plecam acasa. Overtime mai nimica dar gazelle care ai marcat Luna au fost zborul lui Robbie Williams si a lui Armin Van Buren pe care I-am imbarcat la mai Putin de o saptamana. Deci dupa un an si un pic in sfarsit am vazut si ey cateva vedete, ca o mai fi fost nici nu neg dar cunostintele mele de vedete Bollywood iene se reduce la Amir khan si atat.
Pe final, asteptam entuziasmati nasterea suriorii lui Mihai, pregatim planurile pentru vacanta din Philippines si mergem voiosi maintenance cu speranta si credinta ca Domnul le va purta de grins tuturor si are atintit si un ochi mereu si asupra noastra. Toate bune.

Comments

Popular Posts