Tinerete fara batranete si viata fara de moarte/ versiunea m'cerga suspansului

Sunt mai bine de opt luni scurse de cand mama, mi-a dat vestea fericita. Cel mai probabil momentul magic care te-a adus pe lume a fost intr-o seara frumoasa de iunie, la Vadul lui Voda, langa Chisinau, la putin timp dupa nunta noastra. Fratiorul tau Mihaita intre timp s-a facut badea, a implinit anisorul si a primit frezura, prea des il luau ceilalti drept fetita. Tu abia urmai sa te nasti. In tot acest rastimp cat te-am asteptat am reusit sa vizitam mai multi orase din Italia si sa serbam anul nou in Seychelles, toate impreuna desi tu le-ai trait prin emotiile si simturile mamei.
Inainte de a te naste aici in Abu Dhabi ai inceput furtuni, metaforice la mine la aeroport unde oamenii ai inceput sa fie concediati pe capete sau europenii sa-si dea demisia si sa plece acasa fie furtunile de nisip troienind drumurile si tot ce sat sub cerul liber din singuraticul Shakboot city, unde locuim de aproape in an.
Despre alegerea numelui tau s-a facut mare caz in Europa(mai exact la Bucuresti) si aici in Emirate mai exact fiind printre numele vehiculate fiind Anastasia, Sophia, Fiona( la care eu m-am opus cat am putut din cauza desenului animat despre capcaunul Shrek) si finalmente dupa lungi tratative si meditatii orientale am ajuns la numele tau Ioana-Amelia-Luna Espinosa-Cerga. Recunosc numele e cam lung dar e deosebit si o fetita deosebita merita si un nume minunat. In timp tu vei decide cum sa semnezi si ce nume sa alegi a fi trecut in Catalog la facultate si mai departe in viata dar pana una alta va trebui sa deprinzi un scris cursiv,caligrafic si rapid ca sa-i prinzi pe colegii din urma la probele scrise de la matematica sau geografie.
Tot aeroportul din Abu Dhabi in special din tura mea stiu ca te asteptam pe lume, stiu despre alarma falsa de inainte a te naste si chiar s-a gasit si un nan de la Vatra Dornei care s-a decis sa-ti fie parinte duhovnicesc. Toate insa pas cu pas.
Suntem plini de bucurie si nerabdare sa te avem printre noi mica noastra printesa. Am certitudinea ca viata si destinul are pentru tine o multime de surprize frumoase si provocari pe masura ambitiei si dorintei de a reusi si a deveni remarcata, acceptata si fericita, stiind ca ne vei avea mereu pe noi aproape pentru un sfat si ajutor in momentele dificile si mai ales in cele de bucurie, caci asa le impleteste viata pe amandoua.
Cu drag pentru scumpa noastra Ioanna-Amelia-Luna Espinosa-Cerga cu drag din Abu Dhabi, Emiratele Arabe Unite, taticu Ion M Cerga, 17 martie 2017!
Nastere usoara si Doamne ajuta!!!

Comments

Popular Posts