Asa cum sunt...

Daca stau si arunc o privire pe cerul plin de stelele tremurande in aceasta primavara frumoasa, zaresc constelatia sagetatorului, intaplator sau nu zodia lui Nostradamus. Nu ma plimb in mertzane si lexus-uri, dar calatoresc in timp si spatiu pe covorul fermecat, nu frecventez localurile gen people, cocos sau drive, in schimb savurez origiile si banchetele copioase impreuna cu Cezar, Ulise, Alexandru Macedon si Atilla. Nu plutesc ca pestele in apa in aturajul vedetelor glamuroase, gen Ursu, Istrati sau Pavel Turcu, in schimb ma bucur de compania lui Aristotel, Hegel, Confucius sau Kant. Nu sunt ateu si nici habotnicul inrait sa imi mortific corpul cu biciu, dar cred. Babacul meu nu e oligarh sau sef cu ceafa groasa, dar m-am bucurat de un sfat si de o educatie barbateasca pentru a razbate de unul singur. Bat in usi, cu reusite episodice, caut adevarul si implinirea, si deseori incep sa-i adulmec gustul, cer sinceritate si sufletism, si "Cineva" mi-i scoate in cale. Asta sunt eu...

Comments

Popular Posts