UAE, tobele Africane și olandezele de la G&G

E tecut demult de miezul nopții și în minte se învârt mai multe idei fixe, pe care am zis sa le pun pe text pentru a reveni cânva la ele sau pur și simplu din pur amuzament livreasc să mai fac o probă de scriitură. Absolut fiecare moment din viața noastră și fiecare mediu sau loc în care se întamplă să ne reținem mai mult sau mai puțin capătă o notă din personalitatea și spiritului individual, care reciproc este influențat. Linștea în zilele de lucru, accesibilitatea transportului, curățenia dar mai ales noutatea și dorința de a începe cât mai repede munca au făcut să mă simt în A. D. destul de confortabil. Trecând peste detaliile tehnice legate de noii colegi de muncă din asia centrală(un uzbec și un tadjic) și Africa de Nord(Egip și Maroco), niciodată nu mi-am putut imagina ce volum imens de muncă și psihică necesită deschiderea unui magazin de retail. Abia prin a patra zi am ajuns să resimt melancolia dimineților din parcarea din Macdonalds-ul din Casper, Wyoming, când dormitam încă după cele câteva ore de somn încercând să mă trezesc cu o cafea fierbinte și un poncic cu ciocolată. Și dacă depășirea spațiului de confort aduce mai întodeauna ceva interesant, m-am convins în cursul săptămânii că Chicken beriany e chiar tare gustos când îl servești într-o companie bună și mai ales dacă te zguduie foamea, 2. europenii tot europeni rămân până la urma urmelor și pe lângă droguri, și femei în vitrine transparete, olandezii mai fac acte de caritate(aprilie 2012)dar și sărută amețitor, ori de la bere, ori de la fumul de țigară...  Asta e în mai puțin de o săptămână am tras și pe la două localuri din localitate, categoric mult sub nivelul celor din Dubai, dar  keep it going:)
Dacă în timpul săptâmânii trecute l-am auzit pe Ion la telefon, mare mi-a fost supriza și plăcerea să urmăresc interviulul realizat de Valentina Ursu legată de reforma administrației locale și a redistriburilor de fonduri pentru insituțiile de gradul unu și doi, în contextul reformelor lansate pentru integrearea european divuza în cadrul emisiunii La sfârșit de săptămână cu Radio Europa Liberă. Ma încet mai cu dea sila și cred că lucurile vor lua o întorsătură pozitivă pentru toți locuitorii meleagurilor noastre patriarhale.
N-am apucat bine să citesc ce-s cu tam tam-urile și dansurile africanilor care timp de mai bine de trei zile colindă la intervale regulate holurile centrului comercial, dansând, cântân și alugându-l zic pe ucigă-l toacă africană, sau atăgând cel mai probabil spiritele belșugului prin atenția vizitaorilor și a dărniciei lor. Anul trecut pe vreme asta răsfoiam 11 minute de Coelho și Meșterul și Margarita de Bulgakov, ca să vezi cum trece timpul la un an te atunci tocmai am treminat să citesc despre viața și activitatea lui Giacomo Cassanova, Dragostea în timpul holerei de Marquez și încă vreo câteva file dintr-un ghid practic de îmbogățire. Bună dimineața tuturor, și fie ca primul gând care vă trece prin minte atunci când începe o nouă zi să fie bucuria de a trăi un nou înceăut, o nouă zi în care tu vei fi cel mai fericit și mai norocos om de pe fața pământului iar motivele sunt nenumărate, începând de la simpla banalitate că soarele a răsărit și zâbește doar pentru tine...

Comments

Popular Posts