Bobârnacele din augus

Dincolo de creatia mintii si a lumii create de proiectia gândirii viată clocotește ca un vulcan in jurul nostru. Penultima săptămâna de vara a fost plina de bobârnace care au reusit sa-mi provoace cucuie la propriu si la figurat. Despicarea firului in patru a emotiilor si a aspectelor de comportament care au adus corabia existentei pe recifele neliniștii si a obscuritatii existentiale si-au făcut simtita acut efectul. In acest vălmășag de lucruri muzica, soarele din zâmbetul si privirea Ei au adus o raza de lumină suficientă să arate sperantele in descompunere. Unica zi libera, plasata chiar la începutul săptămânii a fost îmbunătățită de trainingul dedicte noului meniu. Starbucks-ul la terasa din spatele Mall-ului si conversatia din atmosfera degajata au cimentat o zi promitatoare. După mai bine de jumătate de an uite că m-au chemat astia de la Altayer la interviu si după o analiza calma a celor intamplate, am realizat c-am dreso moldoveneste cu întrebările, răspunsurile si dresscode-ul la convorbire. La CCF lumea sa tot bulucit sa-si obtina certificatele pentru noul meniu, iar in ce mă priveste am luat acest test pe,ultima suma de metri o revenire in forta după un sick leave tare îndoielnic. Liverpool a bătut,in,deplasare Aston Vila lui Benteke, toate echipele,românești au,zburat din Europa League iar in Moldova a început festivalul etnofolcloric Gustar de la Orheiul Vechi. Un cinzeac în Rigga, o dușcă de pălincă ardelenească în Aurora și afterparty-ul de la World trade Center au încheiat săptămâna. Din toamna simțurilor am reuși totuși să mă desprind, mai trecând o pagină din existență și socotind invățămintele de rigoare jmacc mergem înainte cu fruntea sus și privirea îndreptată spre stele.

Comments

Popular Posts